سورہ یٰسین/ قرآن کا دل/ سورہ یٰسین کی تلاوت کی اہمیت اور فائدے

قرآن پاک کی سب سے پسندیدہ سورتوں میں سے ایک سورہ یاسین ہے۔ اس کا حفظ اور تلاوت بہت ضروری ہے۔ اس کے علاوہ، یہ ایک عظیم انعام پیش کرتا ہے. ہم سورہ یٰسین کی تلاوت سے بھی اللہ کی بخشش حاصل کر سکتے ہیں۔ بے شک قرآن پاک ہر حرف میں رحمتوں، برکتوں اور انعامات سے بھرا ہوا ہے۔

سورہ یاسین – تعارف

سورہ یاسین قرآن مجید کی 36ویں سورت (باب) ہے اور اس میں 83 آیات (آیات) ہیں۔ ان لوگوں کے لیے جو نہیں جانتے کہ یاسین شریف کیا ہے، یہ قرآن کا دل ہے کیونکہ اس میں تمام چھ مضامین یا بنیادی عقائد اسلام کا ذکر ہے، بشمول صرف ایک خدا پر ایمان، نبوت پر یقین، اور بعد کی زندگی اور قیامت پر یقین، دوسروں کے درمیان.

سورہ یاسین کا پیغام

سورہ یٰسین ان عذابوں کے بارے میں بیان کرتی ہے جو کافروں اور ان کی اولاد اور نسلوں کو بھگتنا پڑتے ہیں۔ سورہ خدا کی حاکمیت اور قیامت کے وجود کو دہراتی ہے۔ اسے مکی سورہ کے طور پر درجہ بندی کیا گیا ہے، جس کا مرکزی موضوع اسلام کے کچھ بنیادی عقائد، خاص طور پر موت کے بعد کی زندگی کے عقیدے کی وضاحت کرنا ہے۔

یاسین – قرآن کا دل

ہر چیز کا دل ہوتا ہے اور قرآن کا دل سورہ یاسین ہے۔ اس سے اس سورہ کی اہمیت کا پتہ چلتا ہے کیونکہ قرآن پاک کے ایک لفظ میں دس انعامات ہیں تو یقیناً اس مقدس کتاب کا دل اس سے بھی بڑا اجر دے گا۔ اس قول سے ایک اور بات واضح ہوتی ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے پیروکاروں کے لیے اس سورہ کے یاد کرنے اور یاد کرنے کے لیے اس کی تشبیہ کی تصدیق کی۔

سورہ یٰسین کو قرآن کا دل کیوں کہا جاتا ہے؟

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: بے شک ہر چیز کا دل ہوتا ہے اور قرآن کا دل یٰسین ہے۔ میں پسند کروں گا کہ یہ میرے لوگوں کے ہر فرد کے دل میں ہو۔

(تفسیر الصابونی جلد 2)

 یہ حدیث بتاتی ہے کہ سورہ یٰسین بلاشبہ ایک خاص سورت ہے۔ قرآن کے کسی بھی حصے کی تلاوت کرنے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ ہر حرف ہمیں دس انعامات دیتا ہے، پھر تصور کریں کہ قرآن کی تلاوت کا کتنا ثواب ملتا ہے۔

البتہ سورہ یٰسین کو قرآن کا دل کہنے کی ایک وجہ ہے۔ سورہ یٰسین کی 83 آیات ہیں، اور ان آیات کو تین موضوعات میں تقسیم کیا جا سکتا ہے۔ توحید، رسالت، اور روز جزا سورہ یٰسین کی اہمیت کو سمجھنے کے لیے ان تینوں موضوعات کی اہمیت کو سمجھنا ضروری ہے۔

توحید

توحید اللہ کی وحدانیت کا اعلان ہے۔ سورہ یٰسین میں اللہ تعالیٰ نے ذکر کیا ہے کہ وہ وہ اعلیٰ طاقت ہے جو پوری کائنات اور اس میں موجود ہر چھوٹی چیز کو کنٹرول کرتی ہے۔ اس کے پاس کوئی کمزوری نہیں ہے اور وہ ہر چیز کا فیصلہ کرتا ہے، بشمول کون اس پر یقین رکھتا ہے اور کون نہیں۔

رسالت

رسالت سے مراد یہ اعلان ہے کہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم اللہ کے نبی ہیں اور انسانوں کی بہتری کے لیے نازل ہوئے ہیں۔

سورہ یٰسین میں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے کہ ’’مثال کے طور پر انہیں بستی والوں کا قصہ سناؤ جب ان کے پاس رسول آئے۔ ہم نے ان کے پاس دو رسول بھیجے اور انہوں نے دونوں کو جھٹلایا۔ پھر. ہم نے ان کو تقویت دینے کے لیے ایک تیسرے کو بھیجا اور سب نے کہا کہ ہم تمہاری طرف رسول بنا کر بھیجے گئے ہیں۔ لوگوں نے کہا کہ تم ہم جیسے آدمیوں سے بڑھ کر نہیں ہو اور رحمٰن اللہ نے کوئی چیز نازل نہیں کی۔ تم صرف جھوٹ بول رہے ہو۔‘‘

(القرآن 36-13 تا 15)

اس حدیث کا مطلب یہ ہے کہ اللہ اس بات کی تصدیق کرتا ہے کہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم اس کے نبی ہیں اور اگر اس کی قوم آپ کو جھٹلاتی ہے تو وہ اس کے ذریعے سب سے پہلے نہیں ہیں۔

جزا کا دن

سورہ یٰسین قیامت کے بارے میں بھی بتاتی ہے کہ وہ کیسا ہو گا۔ مثال کے طور پر، سورہ کہتی ہے کہ یہ ایک ہی دھماکے میں اچانک آئے گی، اور لوگوں کو اب کوئی خواہش کرنے یا اپنے گھروں کو لوٹنے کا موقع نہیں ملے گا۔ اللہ تعالیٰ مردوں کو ان کی قبروں سے زندہ کرے گا اور جن لوگوں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پیغام کو جھٹلایا وہ اس کا خمیازہ بھگتیں گے۔

یہ اہم موضوعات واضح کرتے ہیں کہ سورہ یٰسین کو قرآن کا دل کیوں کہا جاتا ہے۔

توحید، رسالہ اور قیامت پر یقین اسلام کے بنیادی عقائد ہیں، اور چونکہ سورہ یٰسین ان تینوں پر روشنی ڈالتی ہے، اس لیے یہ قرآن کا خلاصہ کرتی ہے اور اسی لیے اسے قرآن کا قلب کہا جاتا ہے۔

سورہ یٰسین بہت گہری سورت ہے۔ سورہ یٰسین کے بے شمار فوائد ہیں۔

سورہ یٰسین پڑھنے کے فائدے

سورہ یٰسین قرآن کا دل ہے۔

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہر چیز میں دل ہوتا ہے۔ قرآن کا دل سورہ یٰسین ہے۔

(ترمذی حدیث: 2887)

اس حدیث سے پتہ چلتا ہے کہ سورہ یٰسین کتنی اہمیت رکھتی ہے کیونکہ دل جسم کا ایک بنیادی عضو ہے۔ اور استعاراتی اظہار رسول اللہ  صلی اللہ علیہ وسلم  نے ہر مسلمان کو اس سورت کو پڑھنے کی ترغیب دی ہے، کیونکہ وہ قرآن کے قلب کو پڑھ رہا ہوگا۔

اگر ہم ’قرآن کا دل‘ ہونے کی وجہ جاننے کی کوشش کریں تو ہمیں معلوم ہوگا کہ سورہ یٰسین قرآن کے اہم موضوعات کا احاطہ کرتی ہے۔ اللہ سبحانہ وتعالیٰ کا وجود، کچھ رسولوں کے بارے میں ایک کہانی، اس کی وحدانیت کی نشانیاں، یوم آخرت، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا دفاع اور اس سے بھی زیادہ۔

گناہوں کی بخشش

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

 جو شخص پوری رات صرف اللہ کی رضا کے لیے سورہ یٰسین کی تلاوت کرتا ہے اللہ تعالیٰ اس کے تمام گناہوں کو مٹا دیتا ہے۔

(حوالہ: دارمی 2/457)

امام المناوی نے ذکر کیا ہے کہ ہر مسلمان کے لیے سورہ یٰسین کو باقاعدگی سے پڑھنا مستحب ہے کیونکہ یہ صغیرہ گناہوں کی معافی کا ضامن ہے۔

(حوالہ: فید القدیر (6/200)

اور یہ ایک بہت اہم فائدہ ہے، کیونکہ ہم میں سے ہر ایک غلطیاں کرتا ہے، اور گناہ کرتا ہے۔ اس لیے ہمیں اس سورہ کو کثرت سے پڑھنا چاہیے۔

موت کو آسان کرتا ہے۔

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اگر کوئی مر رہا ہو تو اس کے لیے سورہ یٰسین پڑھا کرو۔

حوالہ: التغیب (2/319)

اور ایک اور موقع پر فرمایا

جو مرنے والا ہے وہ سورۃ یٰسین پڑھے، تاکہ اللہ تعالیٰ اس کے لیے آسانیاں پیدا کرے۔

حوالہ: ابو نعیم (تاریخ اصبہان: 1/229)

اگر سورہ یٰسین پڑھنے سے تمام گناہ معاف ہو جاتے ہیں، تو یہ بلا شبہ اللہ سبحانہ وتعالیٰ سے ملاقات کے ذریعے مسلمان کی موت کو آسان کر دیتی ہے، بغیر کسی گناہ اور برے کام کے۔

  ضروریات کو پورا کرنا

 نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

جو شخص صبح کے وقت سورہ یٰسین کی تلاوت کرے گا اللہ تعالی اس کی تمام حاجتیں پوری کرنے کا ذمہ دار ہوگا۔

حوالہ: دارمی (3418)

سورۃ البلاد میں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے۔

یقیناً ہم نے انسان کو مشقت میں پیدا کیا ہے۔

(قرآن 90:4)

ہماری زندگی رکاوٹوں اور خوف سے بھری ہوئی ہے۔ اور جو اللہ سبحانہ وتعالیٰ کو ہمیشہ یاد کرتا رہے گا وہ بالکل محفوظ اور محفوظ رہے گا۔ اس لیے پچھلی حدیث ہمیں روزانہ صبح سورہ یٰسین کی تلاوت کرکے اللہ سے مدد مانگنے کا کامیاب طریقہ بتاتی ہے۔ صبح کے وقت سورہ یٰسین پڑھنے کا بھی فائدہ ہے۔

سورہ یٰسین کی رکعت کے فوائد

سورہ یٰسین پڑھنے کے کئی فائدے ہیں جو ایک بار پڑھنے والے کو حاصل ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے بعض اوقات بعض فوائد بیان فرمائے۔ ان میں سے ایک وقت فجر کے بعد یا صبح کا ہے۔

یہ آپ کو سارا دن پرسکون اور تروتازہ رکھتا ہے۔

جب آپ اپنے دن کا آغاز سورہ یٰسین پڑھ کر افضل ترین عمل کر رہے ہوں۔ آپ کے دن سے متعلق تمام منفی خیالات آپ کے دماغ سے خود بخود ختم ہو جاتے ہیں۔ یہ سورت آپ کو بہترین دن دینے کا ایک طریقہ ہے۔ اور اگر آپ روزانہ اس سورت کو پڑھنا اپنی عادت بنا لیں تو آپ کو اپنے طرز زندگی میں یقینا تبدیلی نظر آئے گی۔

اس لیے فجر کے بعد سورہ یٰسین کا ورد ضرور کریں تاکہ آپ کا دن تروتازہ، پر سکون ہو اور تمام منفیت کو بھی دور کیا جا سکے۔

اللہ تعالیٰ ہمارے گناہوں کو بخش دے، نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

جو شخص صبح یا شام سورہ یٰسین کی تلاوت کرے گا اللہ تعالی اس کے تمام گناہوں کو مٹا دے گا۔

(حوالہ: دارمی 3417)

شاندار انعام

ہمارے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم سورہ یاسین کی تلاوت کا ایک اور ناقابل یقین فائدہ بیان کرتے ہیں۔

جو شخص سورہ یٰسین پڑھتا ہے اللہ تعالیٰ اسے پورے قرآن پڑھنے کے برابر ثواب دیتا ہے۔

(ترمذی 2812/الف)

ان احادیث میں کسی وضاحت کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ واضح طور پر بتایا گیا ہے کہ سورہ یٰسین کو ایک بار پڑھنا دس بار قرآن پاک پڑھنے کے برابر ہے۔ اس سے ایک مومن کے لیے سورہ یاسین کو حفظ کرنے کی مزید وجوہات ملتی ہیں تاکہ اسے دن میں کئی بار پڑھ کر عظیم الشان انعامات حاصل کیے جا سکیں، جس کی قدر انسانی سمجھ سے باہر ہے۔

شادی کے لیے سورہ یٰسین کے فوائد

اس سے جو پہلے ذکر کیا جا چکا ہے، سورہ یٰسین مسلمانوں کے مقاصد اور ضروریات کے حصول میں نمایاں اثر رکھتی ہے۔ اور چونکہ شادی تقریباً ہر بالغ مسلمان، جوان اور بوڑھے کے لیے ضروری ہے، اس لیے ہر مسلمان جو شادی کرنے جا رہا ہے اس کے لیے سورہ یٰسین پڑھنے کی سفارش کی گئی ہے، اس نیت سے کہ اللہ تعالیٰ ہمیں صحیح انتخاب کی طرف رہنمائی فرمائے، اور ہماری شادی مبارک ہے اور اس میں کوئی پیچیدگی نہیں ہے، اور اس کا مکمل فائدہ ہے۔ خصوصاً اگر سورہ صبح پڑھی جائے۔

حمل کے دوران سورہ یٰسین پڑھنے کے فائدے

حمل تمام ماؤں کے لیے بہت مشکل دور ہوتا ہے۔ ان مشکل ہفتوں کے دوران، ماؤں کو اپنے جنین اور اس کے لیے بھی اللہ سے مدد اور مدد طلب کرنی چاہیے۔

سورہ یٰسین پڑھنا اور اس کی تلاوت کے بعد دعا کرنا ان دونوں کے لیے یقیناً آسان ہو جائے گا۔

سورہ یاسین کو حفظ کرنے میں کتنا وقت لگتا ہے؟

اللہ تعالیٰ فرماتا ہے۔

اور بیشک ہم نے قرآن کو سمجھنے اور یاد کرنے کے لیے آسان کر دیا ہے، پھر ہے کوئی نصیحت حاصل کرنے والا؟

(قرآن 54:17)

اس آیت سے ہم سمجھتے ہیں کہ قرآن کی کسی بھی سورت کو حفظ کرنا اللہ سبحانہ و تعالیٰ نے ہمارے لیے آسان کر دیا ہے۔ سورہ یٰسین کے حوالے سے یہ قرآن مجید کی آسان ترین سورتوں میں شمار ہوتی ہے۔ یہ زیادہ لمبا نہیں ہے، آیاس کو سمجھنا اور حفظ کرنا نسبتاً آسان ہے۔

باقی اس بات پر منحصر ہے کہ وہ شخص کتنا متحرک ہے، اور وہ کتنی کوشش کرنے کو تیار ہے۔ اگر آپ اوسط نمبر چاہتے ہیں تو ہم کہہ سکتے ہیں کہ اس سورت کو حفظ کرنے میں 5-10 دن لگ سکتے ہیں، پھر نظر ثانی کا حصہ آتا ہے جو بہت اہم ہے۔

سورہ یٰسین پڑھنے کے سائنسی فوائد

تناؤ اور اضطراب کو کم کرتا ہے۔

سورہ یٰسین پڑھنے کا سب سے اہم فائدہ یہ ہے کہ اس میں تناؤ اور پریشانی کو کم کرنے کی صلاحیت ہے۔ آج کی تیز رفتار دنیا میں، تناؤ بہت سے لوگوں کے لیے ایک اہم تشویش بن گیا ہے۔ تاہم، سورہ یاسین کی تلاوت ذہنی تناؤ کو کم کرنے اور سکون اور سکون کا احساس فراہم کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔ اگر آپ کو قرآن کی آیات کے بارے میں جاننے میں دلچسپی ہے تو یہاں کلک کریں مطالعات سے معلوم ہوا ہے کہ سورہ یاسین پڑھنے سے جسم میں تناؤ کے لیے ذمہ دار ہارمون کورٹیسول کی سطح کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ مزید برآں، سورہ یاسین کی تلاوت دماغ اور جسم پر پرسکون اثر ڈالتی ہے، آرام کو فروغ دیتی ہے۔

حراستی اور یادداشت کو بہتر بناتا ہے۔

سورہ یٰسین پڑھنے کا ایک اور اہم فائدہ ارتکاز اور یادداشت کو بہتر بنانے کی صلاحیت ہے۔ سورہ یاسین کی تلاوت کے لیے توجہ اور ارتکاز کی ضرورت ہوتی ہے، جس سے علمی صلاحیتوں کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔ تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ سورہ یاسین کی باقاعدگی سے تلاوت یادداشت کو برقرار رکھنے اور یاد کرنے کو بہتر بناتی ہے۔ یہ خاص طور پر ان افراد کے لیے فائدہ مند ہے جو یادداشت سے متعلق مسائل جیسے ڈیمنشیا اور الزائمر کی بیماری سے لڑتے ہیں۔

جذباتی بہبود کو فروغ دیتا ہے۔

سورہ یاسین بھی جذباتی تندرستی کو فروغ دینے والی پائی گئی ہے۔ سورہ یاسین کی تلاوت جذبات کو کنٹرول کرنے، مثبت خیالات کو فروغ دینے اور منفی خیالات کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے۔ یہ خاص طور پر ان افراد کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے جو ذہنی صحت کے مسائل جیسے کہ ڈپریشن اور اضطراب سے نبردآزما ہیں۔ سورہ یاسین کی روحانی اہمیت لوگوں کو مقصد اور معنی کا احساس بھی فراہم کر سکتی ہے، جذباتی تندرستی میں حصہ ڈالتی ہے۔

مدافعتی نظام کو بڑھاتا ہے۔

سورہ یٰسین پڑھنے کا ایک اور سائنسی فائدہ یہ ہے کہ اس میں قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ سورہ یاسین کی تلاوت جسم کے قدرتی دفاعی نظام کو بہتر بنا سکتی ہے، بہتر صحت اور مجموعی طور پر تندرستی کو فروغ دیتی ہے۔ یہ خاص طور پر ان لوگوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے جو بیماریوں اور انفیکشن کا شکار ہیں۔

سورہ یٰسین کے اسباق

ہم سورہ یٰسین سے جو سیکھتے ہیں وہ یہ ہے کہ اللہ نے ہمارے اردگرد کی ہر چیز کو ہمارے اپنے فائدے کے لیے پیدا کیا ہے، ہماری ضروریات کو پورا کرنے کے لیے۔ اسی لیے اللہ نے زمین کو بنایا۔

تاہم، لوگ اس بنیادی وجہ کو نظرانداز کرتے ہیں کہ خدا نے ہمیں کیوں پیدا کیا، جو عبادت ہے۔ ہمیں ہر اس چیز کے لیے اللہ کا شکر ادا کرنا چاہیے جو ہمارے پاس ہے، جیسے دیکھنے، بولنے اور محسوس کرنے کے قابل ہونا۔ ہمیں ہر چیز پر اللہ کا شکر ادا کرنا چاہیے۔ اللہ سے معافی اور رحم مانگیں۔

ہمیں یہ نہیں سوچنا چاہیے کہ ہمارے پاس جو کچھ ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ اللہ موجود نہیں ہے۔ یہ سب اللہ کے وجود کی نشانیاں ہیں۔ تاکہ ہم اپنے مقصد کو سمجھیں اور زندہ لذتیں ہمیں حق اور اللہ کی عبادت سے دور نہ ہونے دیں۔

یہی وہ چیز ہے جو ہم سورہ یٰسین سے سیکھتے ہیں، یہ سمجھنے کے لیے کہ آخرت میں مومنوں اور کافروں کے ساتھ کیا ہوگا۔

آخر میں، کافر سمجھ جائیں گے کہ وہ کبھی بھی کفر کے پیچھے جواز پیش نہیں کر سکتے تھے۔ ان کے اپنے اعضاء بھی ان کے خلاف گواہی دیں گے۔

سورہ یاسین کا پیغام کیا ہے؟

دیگر مکی سورتوں کی طرح یاسین بھی توحید وحدانیت کے مسئلہ پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ اس کے علاوہ ہماری موت کے بعد کی زندگی۔ اور مکہ والوں کو اللہ کے نبی اور پیغمبر کے پیغام کو نہ ماننے پر تنبیہ۔

سورہ کا نام پہلے دو عربی حروف تہجی سے آیا ہے جو ی اور دیکھا ہے۔ قرآن کی کسی بھی سورت کے شروع میں آنے والے حروف کو اسرار مختصر خطوط یا حروف ال کہا جاتا ہے۔

حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

مَنْ قَرَأَ يس فِي لَيْلَةٍ أَصْبَحَ مَغْفُورًا لَهُ، وَمَنْ قَرَأَ حم الَّتِي يُذْكَرُ فِيهَا الدُّخَانُ أَصْبَحَ مَغْفُورًا لَه

 “جو شخص رات کو یٰسین پڑھے گا وہ اللہ کے فضل سے بیدار ہو جائے گا، اور جو حمیم پڑھے گا جس میں دخان کا ذکر ہے، اللہ کے فضل سے اس کی مغفرت ہو جائے گی۔”

حضرت انس رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ہر چیز کا دل ہوتا ہے اور قرآن کریم کا دل یٰسین ہے۔ جو شخص یٰسین پڑھے گا اللہ اسے دس مرتبہ قرآن پاک کی تلاوت کے طور پر لکھے گا۔

مزید یہ کہ معقل بن یسار مزنی نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت کی ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جو شخص رضائے الٰہی کے لیے یاسین پڑھے گا تو اس کے پچھلے گناہ معاف ہو جائیں گے۔ پس اسے مرنے والوں پر پڑھا کرو۔

ابن حبان نے اپنی صحیح میں جندب بن عبداللہ رضی اللہ عنہ سے روایت کی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

مَنْ قَرَأَ يس فِي لَيْلَةٍ ابْتِغَاءَ وَجْهِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ غُفِرَ لَه

“جو شخص یٰسین رات کو اللہ تعالیٰ کی رضا کے لیے پڑھے گا، اس کی بخشش ہو جائے گی۔”

نیز نبی ہمیں یہ بھی سکھاتے ہیں کہ جمعہ کے دن سورہ صفات کے علاوہ سورہ یٰسین پڑھنے اور پھر خدا سے دعا مانگنے سے ہماری مرادیں پوری ہوں گی۔

خلاصہ

 سورہ یٰسین بلاشبہ قرآن مجید کی سب سے معزز، معروف اور فائدہ مند سورتوں میں سے ایک ہے۔ نتیجتاً، اگر کوئی مسلمان تلاوت قرآن کے بے شمار فوائد حاصل کرنا چاہتا ہے، تو سورہ یٰسین کی تلاوت اس کے روزمرہ کے معمولات کا حصہ بن جائے۔ اس لحاظ سے سورہ یٰسین کو حفظ کرنا تلاوت کے لحاظ سے کافی فائدہ مند ہو سکتا ہے۔

سورہ یاسین کے بارے میں اکثر پوچھے جانے والے سوالات

سورہ یٰسین کا راز کیا ہے؟

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جو شخص پوری رات صرف اللہ کی رضا کے لیے سورہ یٰسین کی تلاوت کرتا ہے، اللہ تعالی اس کے تمام گناہوں کو مٹا دیتا ہے۔ ’’مسلمان چاہے عورت ہو یا مرد، ساری زندگی غلطیاں کرتا ہے۔ ماضی کی غلطیوں کے بارے میں جانتے ہوئے بھی وہ دوسری غلطیاں کرتا ہے۔

سورہ یٰسین کب پڑھیں؟

سورہ یٰسین فجر کے بعد، شادی کے لیے، حمل کے دوران، اللہ سے استغفار کے لیے، اور موت کے وقت یا موت کے بعد درد کو کم کرنے کے لیے پڑھی جاتی ہے۔

سورہ یٰسین کتنی بار پڑھنی چاہیے؟

سورہ یٰسین کی تلاوت کی کوئی مقررہ تعداد نہیں ہے۔ تاہم، اسلامی مبلغین کی طرف سے اسے 7 اور 41 بار پڑھنے کی سفارش کی گئی ہے۔ مزید برآں، اسے روزانہ پڑھنے کے زیادہ فائدے ہیں۔

سات مرتبہ سورہ یٰسین پڑھنے کے کیا فائدے ہیں؟

کہا جاتا ہے کہ سات مرتبہ سورہ یٰسین پڑھنے سے نمازی کا قرض اتارنے میں مدد ملے گی۔ روزانہ تلاوت پرامن موت کے لیے قرض کی ادائیگی کو یقینی بناتی ہے۔

فجر کے بعد سورہ یٰسین پڑھنے کے کیا فائدے ہیں؟

فجر کے بعد سورہ یٰسین پڑھنے کے دو بڑے فائدے ہیں: اللہ تعالیٰ پڑھنے والے کے گناہ معاف فرماتا ہے اور اللہ تعالیٰ پڑھنے والے کی حاجتیں پوری فرماتا ہے۔

(Visited 130 times, 1 visits today)

3 thoughts on “سورہ یٰسین/ قرآن کا دل/ سورہ یٰسین کی تلاوت کی اہمیت اور فائدے”

Leave a Comment